Перегляд зібрання за групою - Теми туризм

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 36
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleлис-202226-бер-2024Ways and means of post-war restoration of the tourism and recreation business in Ukraine (aspects of effective use of resources for the restoration of service infrastructure in the conditions of united territorial communities)Andrushkiv, B.M.; Cherep, O.G.; Bezkorovainy, Z.H.; Pohaidak, O.B.; Андрушків, Богдан Миколайович; Череп, О.Г.; Безкоровайний, З.Г.; Погайдак, О.Б.
Thesis Abstractгру-201820-гру-2018Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринкуСтос, Юлія Миколаївна
Articleлис-20213-жов-2022Використання інформаційних технологій та SMM у сфері туризмуРатинський, Вадим; Галицька, Ірина; Северіна, Юлія; Ratynskyi, Vadym; Halytska, Iryna; Severina, Yuliya
Articleлип-202019-лют-2021Вплив криз на розвиток туристичного бізнесуФедишин, Ірина; Малюта, Людмила; Федишин, Ирина; Малюта, Людмила; Fedyshyn, Iryna; Maliuta, Liudmyla
Articleлис-20212-жов-2022Вплив пандемії COVID-19 на розвиток туризму в Україні: проблеми та шляхи їх вирішенняШерстюк, Роман; Владимир, Ольга; Дудкін, Павло; Дудкіна, Олена; Sherstiuk, Roman; Vladymyr, Olha; Dudkin, Pavlo; Dudkina, Olena
Article22-чер-202127-сер-2021Громадянське суспільство в контексті розвитку інституту туризмуКарпенко, Юрій Вікторович; Логвин, Михайло Михайлович; Степанова, Лариса Валентинівна; Karpenko, Yurii; Logvyn, Mykhailo; Stepanova, Larysa
Articleгру-202227-кві-2023Дослідження впливу криз на маркетингову стратегію підприємств сфери обслуговуванняФедишин, Ірина Богданівна
Article21-лис-20221-кві-2023Дослідження впливу криз на маркетингову стратегію підприємств сфери обслуговуванняФедишин, І.; Fedyshyn, I.
Articleгру-20205-вер-2021Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Інструментально- методичний апарат дослідженняШерстюк, Роман; Малюта, Людмила; Ратинський, Вадим; Sherstiuk, Roman; Maliuta, Liudmyla; Ratynskyj, Vadym
Article30-чер-201918-гру-2019Класифікація факторів впливу на вартість підприємств індустрії туризмуТараненко, Олександр; Taranenko, Aleksandr