Перегляд зібрання за групою - Теми просування

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 24
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleлис-20123-гру-2012Використання методів спам та дорвей у просуванні продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Bachelor Thesisчер-202212-вер-2022“Дослідження становища та перспектив розвитку закладу ресторанного господарства, на прикладі кафе-бару “Озернянка”Горбач, Адріана Олександрівна
Article22-чер-202127-сер-2021Закордонний досвід стимулювання збуту послуг та його застосування на українському ринкуДолгальова, Олена Вячеславівна; Карасьова, Марія Олександрівна; Конєва, Анна; Dolgalova, Olena; Karasova, Mariia; Konyeva, Anna
Articleлис-201325-лис-2013Класифікація та просування різних типів інформаційного продукту методами інтернет-маркетингу на прикладі підприємств машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article23-кві-201526-лют-2016Комплекс просування: поняття, суть, складовіГуменюк, І.; Gymenyuk, I.
Learning Object201823-чер-2018Конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Article25-кві-201726-лип-2017Маркетинг у соціальних мережахПатра, Н.; Patra, N.
Methodical recommendations201823-чер-2018Методичні вказівки для практичних занять з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Methodical recommendations201823-чер-2018Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations202129-лис-2021Методичні вказівки для виконання кваліфікаційних робіт за освітньопрофесійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна