Перегляд зібрання за групою - Теми мерчандайзинг

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 10
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Monographбер-20184-тра-2018Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльностіФедорович, Роман Володимирович; Kramar, Iryna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Кузь, Тетяна Іванівна; Малюта, Людмила Ярославівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Періг, Ірина Мирославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Прохоровська, Світлана Анатоліївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Саченко, Світлана Іванівна; Адамик, Оксана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Панасюк, Валентина Миколаївна; Спільник, Ірина Володимирівна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Manuscript5-чер-20145-чер-2014Вдосконалення базових критеріїв технологій мерчандайзингу ТОВ «Сільпо» в умовах маркетингової орієнтаціїПасічник, Ірина Анатоліївна; Pasichnyk, I. A.
Thesis Abstract8-лют-201816-лют-2018Вдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів (на прикладі мережі супермаркетів «Сільпо»)Пушкаренко, Віталій Зіновійович
Article201024-бер-2011Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживачаБурліцька, Оксана Петрівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Monograph201916-кві-2019Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій . Колективна монографіяФалович, Володимир Андрійович; Баб'як, Г.П.; Бакуліна, Н.М.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Ілляшенко, С.М.; Ілляшенко, Н.С.; Краузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Мулярчук, В.М.; Оксентюк, Богдана Адріївна; Пушкар, З.М.; Рожко, Наталія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Ціх, Галина Володимирівна; Тимошик, Михайло Морозенкович; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Андрушків, Богдан Миколайович; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, О.Б.; Малюта, Людмила Ярослівівна
Article10-лис-20113-гру-2011Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення брендуКолесніков, Андрій Павлович; Колесников, Андрей Павлович; Kolesnikov, Andriy Pavlovych; Шульгат, Ніна; Шульгат, Нина; Shulhat, Nina
Article20113-чер-2011Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвиткуБурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Надія Володимирівна
Master Thesis29-гру-202312-січ-2024Розробка та обгрунтування технологій мерчандайзингу в роздрібній торговельній мережіРудяк, Ростислав Іванович; Rudyak, Rostyslav
Article201012-лис-2010Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарівБурліцька, Оксана Петрівна
Master Thesis21-гру-202023-гру-2020Удосконалення технологій мерчандайзингу в діяльності торговельного підприємстваКміта, Тетяна Олександрівна; Kmita, Tetyana