Перегляд зібрання за групою - Теми медіапланування

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 8 із 8
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleтра-201210-чер-2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article20-кві-20218-чер-2021Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванніГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Polishchuk, Nataliia
Article20-кві-20218-чер-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article201012-лис-2010Методи економічного аналізу в рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Golda, Nadya; Fedorovych, Roman
Methodical recommendations201823-чер-2018Методичні вказівки для самостійної роботи з курсу: Теорія і практика рекламиГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Article31-січ-20186-бер-2019Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустріїГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadia
Learning Object201823-чер-2018Реклама і рекламна діяльність . Конспект лекційГолда, Надія Михайлівна
Other18-тра-20117-чер-2011Сучасні підходи до проблем медіаплануванняГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadya