Перегляд зібрання за групою - Теми маркетингові технології

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 4 із 4
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article22-тра-201822-лют-2019Визначення ролі та особливостей формування інтелектуального капіталу сучасних підприємств галузі машинобудування, основних аспектів методик його оцінюванняНагорняк, Галина Степанівна; Nahorniak, Halyna
Article31-січ-20186-бер-2019Концептуальні засади вимірювання й оцінювання інтелектуального капіталу вітчизняних машинобудівних підприємствНагорняк, Галина Степанівна; Nahorniak, Halyna
Article18-лис-201429-жов-2015Маркетингові технології промислових підприємств, їх особливості-
Conference Abstract8-лис-201911-лис-2019Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Бакуліна, Наталія Миколаївна