Перегляд зібрання за групою - Теми маркетингові дослідження

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 37
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article25-кві-201726-лип-2017Алгоритм проведення комплексного економічного аналізу маркетингової діяльностіСадовий, І.; Sadovuy, I.
Thesis26-чер-201417-чер-2014Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємстваГиркало, Анжеліка Олександрівна; Hyrkalo, A.
Thesis Abstract20193-січ-2020Вдосконалення маркетингової політики комунікацій підприємства пивоварної галузіДанилишин, Олег Олегович; Danylyshyn, Oleh
Thesis Abstract20193-січ-2020Вдосконалення маркетингової політики розподілу підприємства пивоварної галузіДубина, Максим Володимирович; Dubyna, Maksym
Article24-жов-202328-гру-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
Articleгру-20205-вер-2021Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Інструментально- методичний апарат дослідженняШерстюк, Роман; Малюта, Людмила; Ратинський, Вадим; Sherstiuk, Roman; Maliuta, Liudmyla; Ratynskyj, Vadym
Article20-бер-20145-гру-2014Застосування комп’ютерних технологій в процесі проведення маркетингових дослідженьShafranska, Iryna
Article21-лют-20233-тра-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article21-лис-20221-кві-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article20095-сер-2009Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наукДячун, Ольга Дмитрівна