Перегляд зібрання за групою - Теми якість обслуговування

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 5 із 5
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Bachelor Thesisчер-202321-чер-2023«Вплив організаційної культури і якості обслуговування на ефективність функціонування підприємства готельно- ресторанного господарства (на прикладі готелю «Власта»)Мартинчук, Максим Володимирович; Martynchuk, Maksym
Thesis201526-тра-2017Дослідження віртуальних приватних мереж на основі технології MPLSСолодкий, В. Б.; Solodkiy, V. B.
Article23-кві-201526-лют-2016Дослідження якості обслуговування пакетів в комп'ютерній мережіГорінин, М.; Horinyn, M.
Articleгру-20192-лют-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Master Thesis20-гру-202125-гру-2021Напрями підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Черчіль”)Михайлишин, М. В.; Mikhailishin, Marta