Перегляд зібрання за групою - Видання, що містить Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 51  далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Social media marketing: просування бізнесуКаліщук, Владислав; Kalishchuk, Vladuslav
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Актуальні тенденції у сфері продажівІвасик, Катерина; Ivasyk, Kateryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовахЧорномаз, Соломія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Chornomaz, Solomiya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Аромамаркетинг як інноваційний інструментВіт, Вікторія; Vit, Victoria
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Використання торгової марки у просуванні туристичних послугДробиняк, Настя; Голда, Надія Михайлівна; Drobinyak, Nastya; Golda, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент визначення напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємстваКирилович, Богдан; Kirilovich, Bogdan
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Деякі аспекти організаційної культури сучасного освітнього закладуСкрипник, Олександр; Бега, Назарій; Skrypnyk, Oleksandr; Beha, Nazarii
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Експертиза якості коньяківШпеник, Любов; Spenic, Liubov
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Ефективність діяльності менеджера сучасної освітньої установиБега, Назарій; Яєчник, Назар; Beha, Nazarii; Yaiechnyk, Nazar
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Зміст-
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Комунікаційна політика закладів вищої освіти України як основа їх успішного функціонуванняСавчук, Юлія; Скрипник, Олександр; Savchuk, Yuliia; Skrypnyk, Oleksandr
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Концептуальні засади стратегічного маркетингуМихайлюк, Софія; Mykahiliuk, Sofiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Логістичний підхід до управління сучасним підприємствомБоднар, Ольга; Bodnar, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Логістичні аспекти управління матеріальними потоками підприємстваБереза, Віталій; Bereza, Vitaliy
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг у підприємницькій діяльностіБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг у соціальних мережахДякун, Юлія; Dyakun, Julia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг інновацій: необхідність, поняття та завданняОксентюк, Богдана Андріївна; Бокулі, Бофаса Седрік; Oksentyuk, Bogdana; Bokuli, Bofasa Sedrik
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетингова стратегія освоєння нових ринківЛавро, Надія; Lavro, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Методи нейромаркетингуЧеченюк, Ірина; Checheniuk, Iryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваКирилович, Богдан; Kirilovich, Bogdan