Перегляд зібрання за групою - Видання, що містить Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 21 до 40 із 80 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Контекстна реклама як ефективний засіб реалізації продажів через інтернетІвашко, Г.-А. М.; Ivashko, H.-A.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Контроль як функція менеджментуЩирба, Маркіян; Щирба, Ірина; Shchyrba, Markiyan; Shchyrba, Iryna
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Крауд-маркетинг – технологія просування в інтернетіКушнірук, Наталія; Kushniruk, Natalia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Маркетинг – вид управлінської діяльностіСмірашевська, Іванна; Smirashevskaya, Ivanna
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Маркетинг – ефективний інструмент успішної економікиМеленчук, Юлія Тарасівна; Melenchuk, Yulia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Маркетингова стратегія підприємстваЖелтикова, Юлія; Zheltikova, Julia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Маркетинговий інструментарій сфери послугБереза, Юлія; Birch, Julia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Маркетингові ризики та необхідність їх врахуванняПрус, Оксана; Prus, Oksana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Менеджмент маркетингової діяльностіПелипишин, С.; Pelypyshyn, S.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Методи та ефективність синхромаркетингуЛучейко, Мар'яна; Lucheiko, Mar’yana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Механізм управління маркетинговою діяльністю підприємстваПолегонька, Наталя; Polegon’ka, Natalya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Моделювання стратегії розвитку промислового підприємстваБуряк, Вікторія; Buryak, Victoria
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукціїПелех, Роман; Pelech, Roman
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Нативна реклама – дві сторони однієї медаліШеліга, Інна; Sheliha, Inna
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Необхідність використання pr в маркетинговій діяльностіДжерелейко, Мар’яна; Djereleiko, Mariana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Необхідність врахування ризиків в маркетинговій діяльностіКостів, Віта; Kostiv, Vita
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Основні елементи програми мерчандайзингуПушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitaliy; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Основні засади збутової політики торговельних підприємств УкраїниВолянський, Андрій; Volianskyi, Andrii
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємстваОбуд, Ліля; Obud, Lilya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Особливості медіа ринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya