Перегляд зібрання за групою - Видання, що містить Galician economic journal, 6 (61), 2019

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 26  далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article19-гру-201915-тра-2020Видавнича сторінка-
Article19-гру-201915-тра-2020Вплив інформаційно-комунікаційних технологій та ринку даних як складових цифрової економіки на соціально-економічний розвиток в ЄСНіколайчук, Ольга Анатоліївна; Чеботар, Анна Віталіївна; Nikolaichuk, Olga; Chebotar, Anna
Article19-гру-201915-тра-2020Глобалізація ринку освітніх послуг: регіональні особливості та інтеграційні перспективи УкраїниРябець, Наталія Миколаївна; Тимків, Ірина Валеріївна; Riabets, Nataliia; Tymkiv, Iryna
Article19-гру-201915-тра-2020Для нотаток-
Article19-гру-201915-тра-2020Діджиталізація економічних бізнес-процесів при прийнятті управлінських рішень у маркетинговій діяльностіЛомовських, Людмила Олександрівна; Марченко, Марина Вікторівна; Гоел, Аміт Кумар; Lomovskykh, Liudmyla; Marchenko, Maryna; Goel, Amit Kumar
Article19-гру-201915-тра-2020Економіко-математична модель прогнозу розвитку ринку освітніх послуг України з урахуванням демографічних факторів відповідно до тенденцій змін в економіціБіленко, Дар’я Вікторівна; Bilenko, Daria
Article19-гру-201915-тра-2020Електронний цифровий підпис: облік та оподаткуванняГалушка, Наталія Йосипівна; Стецюк, Надія Євгенівна; Halushka, Nataliia; Stetsiuk, Nadia
Article19-гру-201915-тра-2020Зміст-
Article19-гру-201915-тра-2020Значення розвитку продовольчих банків для продовольчої безпеки в УкраїніШелудько, Леся Володимирівна; Sheludko, Lesia
Article19-гру-201915-тра-2020Компетентнісний підхід в оцінюванні трудових ресурсів підприємстваТимошик, Валерія Юріївна; Tymoshyk, Valeriia
Article19-гру-201915-тра-2020Контекстна реклама: метрики і КРІІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Article19-гру-201915-тра-2020Маркетингова стратегія: сутність й особливостіНіколайчук, Ольга Анатоліївна; Nikolaichuk, Olha
Article19-гру-201915-тра-2020Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політикиОксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Oksentyuk, Bogdana; Mishchuk, Oksana
Article19-гру-201915-тра-2020Методичний підхід до консолідації фінансової звітності групи підприємств відповідно до вимог МСФЗФесенко, Валерія Валеріївна; Бойко, Аліна Валеріївна; Fesenko, Valeria; Boyko, Alina
Article19-гру-201915-тра-2020Метрики цифрової трансформації бізнесу: світові та вітчизняні реаліїСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article19-гру-201915-тра-2020Особливості імплементації маркетингових інновацій в операційний менеджмент комерційно-підприємницької діяльності суб’єктів агробізнесуЄфремова, Наталія Олександрівна; Yefremova, Nataliia
Article19-гру-201915-тра-2020Проблеми виходу вітчизняних підприємств на європейські ринкиБондаренко, Наталія; Гринько, Ірина; Bondarenko, Natalya; Hrynko, Iryna
Article19-гру-201915-тра-2020Процесний менеджмент як інструмент ефективного функціонування торговельних підприємств споживчої коопераціїФіліна, Світлана Володимирівна; Filina, Svitlana
Article19-гру-201915-тра-2020Підвищення ефективності транспортно-логістичних процесів у підприємствах АПКЛебединська, Ольга Іванівна; Волченко, Альона Олександрівна; Lebedynska, Olga; Volchenko, Alona
Article19-гру-201915-тра-2020Ринок м’яса великої рогатої худоби: виробництво та цінаКопитець, Наталія Григорівна; Волошин, Володимир Миколайович; Kopytets, Nataliia; Voloshyn, Volodymyr