DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >

Перегляд зібрання за групою - Автори "Семенюк, Світлана Богданівна"

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є І Ї Ж З К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 25
 далі >
Попередній переглядТипДата випускуНазваАвтор(и)
GEB_2014v44n1_Svitlana_Semeniuk-Use_of_tools_of_181-188__COVER.png.jpgAricle20-бер-2014 Використання інструментів інтерактивного маркетингу в діяльності вищого навчального закладуСеменюк, Світлана Богданівна; Semeniuk, Svitlana
YECF_2011_Semenjuk_S_B-Interactive_marketing_168-170__COVER.jpg.jpgArticle6-жов-2011 Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в УкраїніСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, S. B.
Opornyj_konspekt__COVER.png.jpgAnimation2015 Конспект лекцій з дисципліни «Введення в спеціальність» для студентів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки «Маркетинг»Семенюк, Світлана Богданівна
GEB_2010_v29_No4-Z_Brynzja_S_Semeniuk-Approaches_to_develop_economic_policy_in_51__COVER.png.jpgArticle2010 Концептуальні засади формування економічної політики держави у трансформаційний періодБринзя, Зіновій Федорович; Семенюк, Світлана Богданівна
Conf_2014_Semenjuk_S-Marketization_of_education_121-123__COVER.png.jpgArticle21-тра-2014 Маркетизація освіти: сучасні тенденції розвиткуСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Nauka_j_ekon_No2(18)__COVER.png.jpgArticle2010 Маркетингове моделювання діяльності підприємствФедорович, Роман Володимирович; Семенюк, Світлана Богданівна
GEB_2009_No2-F_Roman_S_Semenyuk-Marketing_analysis_of_market_conditions_47__COVER.png.jpgArticle2009 Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринкуФедорович, Роман Володимирович; Семенюк, Світлана Богданівна
Marketyngovyj_instrumentarij_upravlinnja_popytom_na_tovary_i_poslugy_2016__COVER.png.jpgBook29-лют-2016 Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Marketyngovyj_instrumentarij_formuvannja_popytu_na_tovary_ta_poslugy_na_rynkah_Ukrajiny_2014__COVER.png.jpgBook15-кві-2013 Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
cover.jpg.jpgBook2013 Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Book19-бер-2013 Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Загородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана; Меленчук, Юлія Ромінівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина
Book2012 Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
Metodvkazivky_oznajomcha_praktyka__COVER.png.jpgLearning Object2015 Методичні вказівки для проходження ознайомчої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Семенюк, Світлана Богданівна
metod_dlja_prakt__COVER.png.jpg-7-вер-2016 Методичні вказівки до проведення практичних занять з курсу "Введення в спеціальнсть"Семенюк, Світлана Богданівна
Metodychniv_vkazivky_do_samost_rob___COVER.png.jpgLearning Object2014 Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Введення в спеціальність»Семенюк, Світлана Богданівна
GEB_2015v49n2_Semenjuk_S-The_necessity_to_develop_204-212__COVER.jpg.jpgArticle25-лис-2015 Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємствСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Conf_2013_Semeniuk_S-Educational_innovations_145-147__COVER.jpg.jpgArticle25-кві-2013 Освітні інновації як інструмент підвищення конкурентоспроможності вищих навчальних закладівСеменюк, Світлана Богданівна; Semeniuk, Svitlana
Conf_2016_Semenyuk_S_B-Assessment_and_forecasting_180-182__COVER.jpg.jpgArticle21-жов-2016 Оцінка та прогнозування обсягу ринку освітніх послугСеменюк, Світлана Богданівна; Semenyuk, S. B.
GEB_2015v48n1_Semenjuk_S-Planning_an_advertising_155-161__COVER.jpg.jpgArticle6-бер-2015 Планування рекламної кампанії закладів вищої освітиСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Conf_2015_Semenyuk_S-Planning_as_a_function_270-271__COVER.png.jpgArticle19-тра-2015 Планування як функція управління підприємствомСеменюк, Світлана Богданівна; Semenyuk, Svitlana
Відображення результатів від 1 до 20 із 25
 далі >

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus