Перегляд зібрання за групою - Автори Піняк, Ірина Любомирівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Відображення результатів від 1 до 20 із 20
Попередній переглядДата публікаціїНазваАвтор(и)
Conf_2016_Pinyak_I-Analysis_of_indexes_and_198-199__COVER.jpg.jpg26-кві-2016Аналіз індексів та показників добробуту країни з точки зору її рівня освітиПіняк, Ірина Любомирівна; Музя, Неоніла; Pinyak, Iryna; Muzya, Neonila; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
22-лют-2017Вдосконалення товарно-асортиментної політики підприємства» (на прикладі ПАТ «Тера»)Піняк, Ірина Любомирівна; Музя, Неоніла Богданівна; Маркович, Ірина Богданівна; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
avtoreferat_Sadljak__COVER.png.jpg3-січ-2017Економічне обґрунтування ефективності управління системою фінансового контролю на підприємстві, на прикладі ТОВ “ОСП Корпорація Ватра”Дячун, Ольга Дмитрівна; Садляк, Христина Богданівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Marketyngovyj_instrumentarij_upravlinnja_popytom_na_tovary_i_poslugy_2016__COVER.png.jpg29-лют-2016Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Marketyngovyj_instrumentarij_formuvannja_popytu_na_tovary_ta_poslugy_na_rynkah_Ukrajiny_2014__COVER.png.jpg15-кві-2013Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
2012Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
12pilpdo__COVER.png.jpgгру-2012Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінкиПіняк, Ірина Любомирівна; Пиняк, Ирина Любомировна; Pinyak, Iryna Lyubomyrivna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Бурлицкая, Оксана Петровна; Burlitska, Oksana Petrivna
13-вер-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво” спеціальності 7.030507 та 8.030507 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Conf_2014_Pinyak_I-Specific_features_in_estimation_118-120__COVER.png.jpg21-тра-2014Особливості оцінки вищих навчальних закладів з врахуванням їх інтелектуального потенціалуПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Conf_2013_Piniak_I-Approaches_to_evaluation_138-140__COVER.jpg.jpg25-кві-2013Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активуПіняк, Ірина Любомирівна; Piniak, Iryna; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Conf_2015_Piniak_I_L-Rynok_pratsi_yak_detektor_66-70__COVER.jpg.jpg8-жов-2015Ринок праці як детектор інтелектуального потенціалу суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
monograph_2015__COVER.png.jpg9-бер-2016Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективиФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Ковальчук, Людмила; Когут, Уляна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Олександра; Меленчук, Юлія; Панухник, Яна Геннадіївна
20-лют-2017Розробка заходів по підвищенню конкурентоспроможності підприємства (на прикладі АГП «Тернопільтур»Піняк, Ірина Любомирівна; Онишко, Степан Михайлович
18-тра-2011Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conf_2016_Pinyak_I-Level_of_education_as_an_172-173__COVER.jpg.jpg26-кві-2016Рівень освіти як індикатор добробуту суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
14pilvnz__COVER.png.jpg30-лис-2014Структуризація інтелектуального капіталу вищого навчального закладуПіняк, Ірина Любомирівна; Пиняк, Ирина Любомировна; Pinyak, Iryna Lubomyrivna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Бурлицкая, Оксана Петровна; Burlitska, Oksana Petrivna
MONOGRAF_2017__COVER.png.jpgбер-2017Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформаційФедорович, Роман Володимирович; Бакуліна, Наталя Миколаївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Галущак, Михайло Петрович; Галущак, Ольга Ярополківна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Голяш, Ірина Дмитрівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Спільник, Ірина Володимирівна; Кравчук, Наталя Василівна; Білоус, Ольга Степанівна; Крамар, Ірина Юрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Мариненко, Наталя Юріївна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Пижик, Олександр Андрійович; Рожко, Наталя Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Феш, Мирослава Степанівна; Запорожан, Лариса Петрівна; Шкільняк, Михайло Михайлович; Фроленко, Роман Володимирович; Фроленко, Ольга Михайлівна; Микитюк, М. М.; Андрушків, Б. М.; Тимошик, М. М.
ConfEF_2015_Piniak_I-Traiektorii_rozvytku_funktsionalnoi_31-34__COVER.png.jpg16-кві-2015Траєкторії розвитку функціональної трансформаціїПіняк, Ірина Любомирівна; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
22-лют-2017Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ «Українське морозиво»)Піняк, Ірина Любомирівна; Музика, Юрій Юрійович; Маркович, Ірина Богданівна; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
GEB_2009_No1-I_Pinyak-Intellectual_assets_33__COVER.png.jpg2009Інтелектуальні активи як ефективний ресурс економічного розвитку підприємстваПіняк, Ірина Любомирівна