Перегляд зібрання за групою - Автори Дячун, Ольга Дмитрівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 17 із 17
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article16-кві-2015Еволюція економічних системДячун, Ольга Дмитрівна
Article21-тра-2014Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article22-вер-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article2009Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наукДячун, Ольга Дмитрівна
Other23-чер-2016Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібникДячун, Ольга Дмитрівна
Methodical recommendationsкві-2018Методичні вказівки для підготовки до складання екзамену з фаху для студентів денної форми навчання освітнього рівня «Бакалавр» за напрямом підготовки 6.030504 «Економіка підприємства», спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»Панухник, Олена Віталіївна; Маркович, Ірина Богданівна; Кудлак, Віталій Ярославович; Дячун, Ольга Дмитрівна; Химич, Ірина Григорівна
Article2012Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємствДячун, Ольга Дмитрівна; Блавіцький, Михайло Ярославович
Article27-кві-2017Особливості невизначеності зовнішнього середовища діяльності підприємстваДячун, Ольга Дмитрівна; Гайдук, Марія; Dyachun, Olha; Haiduk, Mariia
Other18-тра-2011Оцінка ефективності системи антиризикованих заходівДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olya
Article2012Оцінювання праці торгових представників промислових підприємствДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article18-кві-2012Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємстваДячун, Ольга Дмитрівна; Djachun, Olga
Article27-жов-2016Прогнозування продажу та його методи в системі управління підприємствомДячун, Ольга Дмитрівна
Article18-тра-2016Сутність аналізу маркетингових комунікаційДячун, Ольга Дмитрівна; Diachun, O. D.
Article2017Сутність планування продажу, його принципи, види та етапністьДячун, Ольга Дмитрівна; Мигаль, Оксана Фелікіссімівна
Article6-бер-2015Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article15-жов-2015Фінансово-економічні чинники розвитку туризму та рекреацііДячун, Ольга Дмитрівна; Diachun, A. D.
Article25-кві-2013Характеристика складу факторів, які впливають на макросередовище фірмиДячун, Ольга Дмитрівна; Diachun, Olha