Перегляд зібрання за групою - Автори Борисова, Тетяна Михайлівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Відображення результатів від 1 до 20 із 33  далі >
ТипДата публікаціїНазваАвтор(и)
Article19-тра-2015Актуальні виклики некомерційним організаціям сфери благодійних інститутів і розвитку волонтерстваБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article6-жов-2011Актуальні проблеми маркетингової комунікаційної політики підприємств ПЕКБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, T. M.
Article10-лис-2011Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завданьБорисова, Тетяна Михайлівна; Борисова, Татьяна Михайловна; Borisova, Tetyana Myhaylivna; Бриндзя, Зіновій Федорович; Брындзя, Зиновий Федорович; Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
Articleгру-2015Виникнення некомерційних суб’єктів господарювання із погляду економічних, соціологічних та політичних концепційБорисова, Тетяна Михайлівна
Article2010Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживачаБурліцька, Оксана Петрівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article2016Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна
Article25-кві-2013Дослідження міграційних намірів молоді м.ТернопільБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Aricle18-лис-2014Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвідуБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-лис-2015Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-лис-2015Маркетинг екологічних організацій у розвитку нових технологійБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Book2015Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практикаБорисова, Тетяна Михайлівна
Book26-кві-2016Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспектиБорисова, Тетяна Михайлівна
Article2015Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідженняБорисова, Тетяна Михайлівна
Article18-кві-2012Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практикаБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article19-лис-2014Маркетингове дослідження цільових аудиторій (на прикладі НКО з протидії торгівлі людьми)Борисова, Тетяна Михайлівна; Когут, У. І.; Borysova, T. M.; Kohut, U. I.
Book29-лют-2016Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Book15-кві-2013Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
Article8-жов-2015Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській областіБорисова, Тетяна Михайлівна
Book2012Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
Article25-кві-2016Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна