Перегляд зібрання за групою - Автори Krause, Olga

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 28  далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleлис-202123-вер-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Article22-тра-201822-лют-2019Дослідження ринку автомобілебудівної промисловості китаюКраузе, Ольга Ігорівна; Мащак, Анастасія Петрівна; Krause, Olga; Mashchak, Anastasia
Article202119-кві-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Article5-вер-202314-жов-2023Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерціїКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract15-гру-20222-січ-2023Діджиталізація як складова конкурентоспроможності бізнесуКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article24-кві-20236-чер-2023Економічний аналіз: перспективи розвитку в умовах діджиталізації економікиСинькевич, Надія Іванівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Synkevych, Nadia; Krause, Olga
Article19-гру-202327-січ-2024Економічні та соціальні передумови розвитку системи закладів охорони здоров’я Тернопільської областіКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Article19-тра-201521-січ-2016Звук, музика і звукові ефекти в рекламіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Book Chapter20218-чер-2021Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Krause, Olga; Mishchuk, Oksana
Article30-січ-20179-бер-2017Маркетингові дослідження поведінки споживачаКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Other18-тра-20117-чер-2011Маркетингові технології формування попиту і стимулювання збутуКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article27-бер-201527-січ-2016Методи прогнозування попиту на продукцію автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Моделювання поведінки організацій-споживачівКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості дослідження попиту і пропозиціїКузик, Віталій; Краузе, Ольга Ігорівна; Cusick, Vitaliy; Krause, Olga
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Розвиток маркетингового потенціалу і його роль у підвищенні ефективності діяльності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Сташок, Ірина; Krause, Olga; Stashok, Iryna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Мозиль, Світлана; Krause, Olga; Mozil, Svetlana
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка стратегії розвитку підприємства на основі конкурентних перевагМирон, Ірина; Краузе, Ольга Ігорівна; Irina, Myron; Krause, Olga
Conference Abstract19-тра-202313-чер-2023Соціальна відповідальність роботодавцівКраузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія; Krause, Olga; Rozhko, Nataliya
Article31-січ-20186-бер-2019Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості ПольщіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Стратегії взаємодії з клієнтомКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga