Browsing by Author Fedorovych, Roman

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 4 to 14 of 14 < previous 
TypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article26-Apr-2016Вибір функцій продукції як інструмент маркетингуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article18-Nov-2014Використання ключових показників ефективності у стратегічному управлінніФедорович, Роман Володимирович; Seredynska, Iryna; Seredynska, Vira; Fedorovych, Roman
Article27-Apr-2017Деякі аспекти маркетингового аналізу збутової політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article21-May-2014Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article6-Apr-2017Ключові чинники успіху підприємства у сфері збутуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Other18-May-2011Конкурентоспроможність продукції та її оцінюванняФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman; Валович, Микола; Valovych, Mykola
Article2010Методи економічного аналізу в рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Golda, Nadya; Fedorovych, Roman
Article19-May-2015Модель стратегічно орієнтованого маркетингового планування машинобудівних підприємствФедорович, Роман Володимирович; Меленчук, Юлія Тарасівна; Fedorovych, Roman; Melenchuk, Yuliia
Article2013Необхідність використання вартісних методів в управлінських технологіяхФедорович, Роман; Серединська, Ірина; Fedorovych, Roman; Seredynska, Iryna
Article25-Mar-2016Формування інноваційного потенціалу підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Conference Abstract20-Dec-2017Інформаційно-аналітичне забезпечення, як чинник прийняття маркетингових рішеньФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman