Перегляд зібрання за групою - Автори Burlitska, Oksana

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 21 до 40 із 47 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії виборуКрет, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kret, Tatyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract3-лис-20231-гру-2023Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів у системі маркетингу підприємстваБурліцька, Оксана Петрівна; Шоломейчук, Сергій; Burlitska, Oksana; Sholomeichuk, Serhii
Conference Abstract5-лис-202215-гру-2022Особливості контент-маркетингу під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості стимулювання збуту у сфері торгівельно-розважальних послугГетун, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, Diana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Особливості функціонування ринку міжнародних транспортних перевезеньІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливість мерчандайзингу в індустрії модиБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article21-тра-201427-січ-2016Особливість семплінгу як інструменту мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливість сучасного маркетингового ціноутворенняГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Особливість інфлюенс-маркетингу в сучасному бізнесіМихалович, Катерина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Mykhalovych, Kateryna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Ризики в купівельній поведінці споживачівГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Рівні портрета цільвої аудиторіїГораль, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Horal, Oleg; Burlitska, Oksana
Book Chapter20218-чер-2021Семплінг як категорія маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Семплінг як інструмент просуванняПанасюк, Нінель; Бурліцька, Оксана Петрівна; Panasiuk, Ninel; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживачаФедоришин, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Fedoryshun, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність автоматизації мерчандайзингуРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Сутність купівельної поведінки споживачаБоднар, Дмитро; Бурліцька, Оксана Петрівна; Bodnar, Dmytro; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність стратегії маркетингу цінностіДідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Didyk, Mykhajlo; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність та види молодіжних субкультурСливяк, Василина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Slyvyak, Vasyluna; Burlitska, Oksana
Article5-вер-202314-жов-2023Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збутуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana