Перегляд зібрання за групою - Автори Шпилик, Світлана Василівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 3 до 22 із 60 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article22-січ-201919-бер-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article17-лис-201624-бер-2017Inbound маркетингШпилик, Світлана Василівна; Добровольська, І. Ю.; Shpylyk, S. V.; Dobrovol’ska, I. Y.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Monographбер-20184-тра-2018Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльностіФедорович, Роман Володимирович; Kramar, Iryna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Кузь, Тетяна Іванівна; Малюта, Людмила Ярославівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Періг, Ірина Мирославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Прохоровська, Світлана Анатоліївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Саченко, Світлана Іванівна; Адамик, Оксана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Панасюк, Валентина Миколаївна; Спільник, Ірина Володимирівна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Article17-лис-201624-бер-2017Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможностіОмелянюк, В. Ю.; Шпилик, Світлана Василівна; Omelyanyuk, V. Y.; Shpylyk, S. V.
Article27-кві-201716-чер-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article24-жов-202328-гру-2023Дослідження впливу стратегії сучасного екомаркетингу на розвиток органічного виробництва в УкраїніКорчак, Олена Сергіївна; Шпилик, Світлана Василівна; Korchak, Olena; Shpylyk, Svitlana
Article5-вер-202314-жов-2023Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерціїКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Articleгру-20126-гру-2012Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпылык, Светлана Васильевна; Shpylyk, Svitlana Vasylivna; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Владимир Андреевич; Falovych, Volodymyr Andriyovych
Article19-гру-202327-січ-2024Економічні та соціальні передумови розвитку системи закладів охорони здоров’я Тернопільської областіКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Monograph201916-кві-2019Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій . Колективна монографіяФалович, Володимир Андрійович; Баб'як, Г.П.; Бакуліна, Н.М.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Ілляшенко, С.М.; Ілляшенко, Н.С.; Краузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Мулярчук, В.М.; Оксентюк, Богдана Адріївна; Пушкар, З.М.; Рожко, Наталія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Ціх, Галина Володимирівна; Тимошик, Михайло Морозенкович; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Андрушків, Богдан Миколайович; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, О.Б.; Малюта, Людмила Ярослівівна
Conference Abstract15-гру-20222-січ-2023Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілуПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Збірник завдань до практичних занять з курсу «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Конкурентна розвідка чи промисловий шпіонажШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svetlana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Бабій, Юрій; Shpylyk, Svitlana; Babiy, Yuriy
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Conference Abstract16-лис-201725-січ-2018Маркетингова стратегія — основа успішного підприємництваШпилик, Світлана Василівна; Сямро, М. М.; Shpylyk, S. V.; Syamro, M. M.
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходиШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article30-тра-20115-лип-2011Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегіїШпилик, Світлана Василівна; Шпылык, Светлана Васильевна; Shpylyk, Svitlana Vasylivna