Перегляд зібрання за групою - Автори Федорович, Роман Володимирович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 21 до 40 із 102 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article20084-тра-2017Детерміноване і стохастичне моделювання факторних систем економічного аналізу/ Вісник Київського національного торговельно-економічного університету 2008р.Федорович, Роман Володимирович
Article27-кві-201716-чер-2017Деякі аспекти маркетингового аналізу збутової політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Other199516-тра-2017Деякі питання аналізу попиту і ринку/Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції "Особливості оперативного економічного аналізу в системі маркетингової діяльності промислових підприємств Тернопіль 1995Федорович, Роман Володимирович
Conference Abstract18-кві-201825-кві-2018Диференціація аналізу в умовах розвитку ринкової економікиФедорович, Роман Володимирович; Ціх, Галина Володимирівна
Article200724-бер-2017Економічна природа прибутку і його роль в умовах ринкової економікиФедорович, Роман Володимирович; Олексіїв, О
Book201027-чер-2013Економічний аналізСерединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna
Conference Abstract30-бер-201825-кві-2018Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингомФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Article19-лис-20141-лют-2016Етапи проведення аналізу інноваційного потенціалуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, R. V.
Article199624-тра-2017Етапи розвитку та становлення оперативного економічного аналізу /Наукові записки присвячені 25-річчю створення кафедри під ред. д.е.н., проф. Шкарабана С.І. Тернопіль 1996р.Федорович, Роман Володимирович
Article21-тра-201427-січ-2016Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article6-кві-201722-чер-2017Ключові чинники успіху підприємства у сфері збутуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Other18-тра-20118-чер-2011Конкурентоспроможність продукції та її оцінюванняФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman; Валович, Микола; Valovych, Mykola
Article201024-бер-2017Маркетингове моделювання діяльності підприємствФедорович, Роман Володимирович; Семенюк, Світлана Богданівна
Article200912-сер-2009Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринкуФедорович, Роман Володимирович; Семенюк, Світлана Богданівна
Book29-лют-201629-лют-2016Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина Григорівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Book15-кві-201324-лют-2016Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
Book201327-чер-2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Book19-бер-201314-бер-2016Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Загородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана; Меленчук, Юлія Ромінівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина
Book201210-бер-2016Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
Conference Abstractгру-201722-гру-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівКраузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Федорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна