Перегляд зібрання за групою - Автори Ратинський, Вадим Віталійович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 21  далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article25-чер-20191-вер-2019Аналіз проблем і перспектив розвитку елементів транспортної складової економіки в умовах добровільного об’єднання територіальних громадРатинський, Вадим Віталійович; Гагалюк, Ольга Іванівна; Ratynskyi, Vadym; Gagalyk, Olga
Articleбер-202110-чер-2021Бухгалтерський облік і аналіз: перспективи для малого бізнесуРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article21-тра-201427-січ-2016Дизайн маркетингового дослідженняРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Conference Abstract22-лис-202215-гру-2022Діджитал-інструментарій відродження сервісної інфраструктури в умовах об’єднання територіальних громад у повоєнний період наблизить економіку України до європейських стандартівШерстюк, Роман Петрович; Андрушків, Богдан Миколайович; Ратинський, Вадим Віталійович; Погайдак, Ольга Богданівна; Кирич, Наталія Богданівна; Sherstiuk, Roman; Andrushkiv, Bohdan; Ratynskyi, Vadym; Olha, Pogaidak; Nataliia, Kyrych
Article22-тра-202017-вер-2020Економічні чинники розвитку транспортної складової країн: порівняльний аналіз України та ПольщіРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article19-гру-202327-січ-2024Облік в управлінні підприємством в умовах цифрової економікиКоролюк, Тетяна Миколаївна; Співак, Сергій Михайлович; Ратинський, Вадим Віталійович; Korolyuk, Tetyana; Spivak, Serhii; Ratynskyi, Vadym
Article200918-лис-2012Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємствРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyy, Vadym
Dissertation Abstractлют-201826-лют-2018Особливості використання маркетингового інструментарію у сфері ресурсозабезпечення промислових підприємствРатинський, Вадим Віталійович
Article201121-вер-2011Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернетРатинський, Вадим Віталійович
Article201228-тра-2013Особливості формування лояльності роздрібних споживачів на вітчизняному ринку пальногоРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
-201615-чер-2017Проблематика еволюційних процесів організації виробництва, його менеджменту та облікуШостаківська, Надія Михайлівна; Ратинський, Вадим Віталійович; Павликівська, Ольга Іванівна
Thesis6-сер-20166-сер-2016Проблематика еволюційних процесів організації виробництва, його менеджменту та облікуШостаківська, Надія Михайлівна; Ратинський, Вадим Віталійович
-201615-чер-2017Робочий час як об’єкт обліку і контролюШостаківська, Надія Михайлівна; Ратинський, Вадим Віталійович
Article6-сер-20166-сер-2016Робочий час як об’єкт обліку і контролюШостаківська, Надія Михайлівна; Ратинський, Вадим Віталійович
Conference Abstract15-гру-20222-січ-2023Розвиток сервісної інфраструктури цифрової економікиРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Розроблення та обгрунтування товарно-збутової політики на маркетингових засадахРатинський, Вадим Віталійович; Малярський, Олег; Лабек, Юрій; Ratynskyi, Vadym; Malyarskyi, Oleg; Labek, Yuri
Article24-кві-20236-чер-2023Стратегія розвитку економічної політики держави в галузі інноваційно-орієнтованої виробничої бізнес-інфраструктуриРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Other20116-чер-2011Сутність поняття “фондові індекси”Ратинський, Вадим Віталійович; Ratynskyj, Vadym
Conference Abstract7-гру-202328-січ-2024Фактори впливу на імідж підприємстваБоднар, В.; Ратинський, Вадим Віталійович; Bodnar, V.; Ratynskii, V.
Article25-кві-20132-лют-2016Ціна на пальне як індикатор добробуту суспільстваРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym