Перегляд зібрання за групою - Автори Піняк, І.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 2 до 7 із 7 < назад 
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article27-жов-201020-лют-2016Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Використання звуку в формуванні іміджу магазинуПіняк, І.; Пастущин, О.; Pinyak, I.; Pastushchin, O.
Article14-тра-200824-тра-2016Обмеження застосування традиційних методик маркетингових досліджень ринку об’єктів промислового призначенняПіняк, І.
Article28-гру-200416-бер-2020Оцінка граничного стану боковин тракторів на основі двохпараметричного підходу при розрахунку на міцністьПіняк, І.; Pinyak, I.
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Проблеми стимулювання збуту як інструмент управління конкурентоздатним потенціалом підприємстваКарпов, О.; Піняк, І.; Karpov, O.; Pinyak, I.
Article5-гру-201211-лют-2016Розробка організаційно – управлінського механізму маркетингової діяльності промислових підприємствПоворозник, Ю.; Піняк, І.