Перегляд зібрання за групою - Автори Дідюк, Михайло

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 4 із 4
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Бенчмаркінг як шлях до конкурентних перевагДідюк, Михайло; Didyuk, Mikhail
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетингові комунікації та їх місце на ринкуДідюк, Михайло; Didiuk, Mykhailo
Proceedings Book9-лис-201816-лис-2018Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівБереза, Юлія; Березівська, Надія; Біліца, Ірина; Бронецький, Віталій; Венгер, Юлія; Винник, Ірина; Данилишин, Олег; Демкович, Христина; Дідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Долгошеєв, Віталій; Дишлюк, Наталія; Фалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Голда, Надія Михайлівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Подвірна, Тетяна Володимирівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Міщук, Оксана Іванівна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Оксентюк, Сергій; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність стратегії маркетингу цінностіДідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Didyk, Mykhajlo; Burlitska, Oksana