Перегляд зібрання за групою - Автори Голда, Надія Михайлівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 40 до 59 із 71 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Learning Object201823-чер-2018Опорний конспект лекцій «Маркетингове моделювання»Голда, Надія Михайлівна
Course of lectures201811-чер-2018Опорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університетуГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object201823-чер-2018Опорний конспект лекцій з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Conference Abstract30-жов-202026-лис-2020Організаційно-економічний механізм формування туристичної сфериГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Особливості медіа ринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Особливості моделей продажівГалушка, С. М.; Голда, Надія Михайлівна; Galuchka, S. M.; Golda, N. M.
Conference Abstract19-тра-202313-чер-2023Особливості оцінки ефективності маркетингових комунікаційГолда, Надія Михайлівна; Кулик, Юлія Романівна; Golda, Nadiia; Kulyk, Yliia
Article201227-тра-2013Особливості оцінювання конкурентоспроможностіГолда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Golda, Andrey; Polishchuk, Natalia
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості створення рекламного зверненняБілінська, Оксана; Голда, Надія Михайлівна; Bilinsky, Oksana; Golda, Nadiya
Article201220-тра-2013Особливості формування рекламної стратегіїГолда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливості інвестиційної політики в туризміГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Learning Objectтра-20185-тра-2018Програма та методичні рекомендації до науково-дослідницької практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article13-тра-20141-лют-2016Психологічні аспекти організації академічної мобільності студентівГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article25-кві-20132-лют-2016Реклама у туристичному бізнесіГолда, Надія Михайлівна; Holda, Nadiia
Article201024-бер-2011Реклама як фактор залучення інвестиційГолда, Андрій Ігорович; Голда, Надія Михайлівна; Golda, Nadya; Golda, Andriy
Learning Object201823-чер-2018Реклама і рекламна діяльність . Конспект лекційГолда, Надія Михайлівна
Article21-лют-20179-чер-2017Рекламна діяльність підприємств туристичної галузі Тернопільської областіГолда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна
Article18-кві-201228-січ-2016Рекламна діяльність туристичних підприємствГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Book9-бер-20169-бер-2016Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективиФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Ковальчук, Людмила; Когут, Уляна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Олександра; Меленчук, Юлія; Панухник, Яна Геннадіївна
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Роль реклами в сучасному просторіГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya