Перегляд зібрання за групою - Автори Гевко, Володимир Леонідович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 9 із 9
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article25-бер-201620-кві-2016Еволюція CRM-системГевко, Ольга Борисівна; Гевко, Володимир Леонідович; Gevko, Volodymyr; Gevko, Olga
Articleлис-201325-лис-2013Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидивич; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Article25-лют-202020-тра-2020Особливості формування логістичної стратегії підприємств мережевих структур як чинник зміцнення організаційної культуриГевко, Володимир Леонідович; Gevko, Volodymyr
Article30-тра-20115-лип-2011Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Article20-жов-202127-чер-2022Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послугКужда, Тетяна Іванівна; Луциків, Іванна Василівна; Гевко, Володимир Леонідович
Article21-бер-201227-січ-2016Теорія зацікавлених сторін в системі стратегічного управлінняГевко, Володимир Леонідович; Ребрина, Наталія; Hevko, Volodymyr; Rebryna, Nataliya
Article30-лис-201412-бер-2015Чинники, що визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємствГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Other21-січ-201711-чер-2017Євроінтеграційні тенденції розвитку малого та середнього бізнесу в УкраїніСороківська, Олена Анатоліївна; Гевко, Володимир Леонідович; Гевко, Ольга Борисівна
Thesis30-кві-201316-кві-2013Інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудуванняГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Hevko, V.L.