Перегляд зібрання за групою - Автори Борисова, Т.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 8 із 8
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article14-гру-201117-лют-2016Класифікація детермінантів формування конкурентоспроможності галузіБорисова, Т.
Article20-лис-201316-бер-2017Маркетинг у сфері протидії торгівлі людьмиБорисова, Т.
Article27-жов-201020-лют-2016Маркетингове дослідження звернень на телефонну лінію Центру консультування мігрантівБорисова, Т.
Article21-лют-20233-тра-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article21-лис-20221-кві-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article14-тра-200824-тра-2016Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингуБорисова, Т.
Article5-гру-201211-лют-2016Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article29-жов-201422-січ-2016Інформаційне забезпечення як чинник ефективного управління витратамиКогут, У.; Борисова, Т.; Kohut, U.; Borysova, T.