Перегляд зібрання за групою - Автори Борисова, Тетяна Михайлівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 6 до 25 із 32 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article202119-кві-2021Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовищаБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Borysova, Tetiana; Khrupovych, Svitlana
Article24-жов-202328-гру-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
Article201611-чер-2016Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна
Article25-кві-20132-лют-2016Дослідження міграційних намірів молоді м.ТернопільБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-лис-20151-бер-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article25-лис-201518-лют-2016Маркетинг екологічних організацій у розвитку нових технологійБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Book201510-чер-2016Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практикаБорисова, Тетяна Михайлівна
Book26-кві-201610-чер-2016Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспектиБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201511-чер-2016Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідженняБорисова, Тетяна Михайлівна
Article18-кві-201228-січ-2016Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практикаБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article19-лис-20141-лют-2016Маркетингове дослідження цільових аудиторій (на прикладі НКО з протидії торгівлі людьми)Борисова, Тетяна Михайлівна; Когут, У. І.; Borysova, T. M.; Kohut, U. I.
Book29-лют-201629-лют-2016Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина Григорівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Book15-кві-201324-лют-2016Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
Article8-жов-201528-січ-2016Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській областіБорисова, Тетяна Михайлівна
Book201210-бер-2016Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
Article25-кві-201611-чер-2016Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
Book201610-чер-2016Міжнародна конкуренціяБорисова, Тетяна Михайлівна; Ціх, Галина Володимирівна
Learning Object19-тра-201624-тра-2016Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Федорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Міщук, Оксана Іванівна
Article201511-чер-2016Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
Articleбер-201611-чер-2016Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингуБорисова, Тетяна Михайлівна