Перегляд зібрання за групою - Автори Балацко, Богдан Миколайович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 7 із 7
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Proceedings Bookтра-201927-тра-2019Особливості моделі розвитку науково-дослідного підприємства в умовах ринкуХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Proceedings Bookлют-201924-лют-2019Рефреймінг як одна з особливостей розвитку підприємства в сучасних умовахХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Proceedings Book20184-гру-2018Саморозвиток підприємства як одна з умов конкурентоспроможностіБалацко, Богдан Миколайович
Proceedings Book5-жов-201820-жов-2018Сучасні бізнес-стратегії розвитку підприємстваХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Article19-лют-201919-кві-2019Унікальність брендів – запорука фінансового успіху компанійХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович; Khymych, Iryna; Balatsko, Bohdan
Proceedings Bookкві-201912-чер-2019Фреймінг як метод забезпечення конкурентоздатності бізнесуХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Master Thesisгру-201926-лют-2020Фінансово-економічне обгрунтування рівня розвитку підприємства на основі вибору бізнес-стратегії його діяльності (на прикладі, ДНТП «Техас-К»)Балацко, Богдан Миколайович; Balatsko, B